گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

زندگی

 

اگر چه نزد شما تشنه ی سخن بودم 

کسی که حرف دلش را نگفت من بودم 

دلم برای خودم تنگ می شود آری

همیشه بی خبر از حال خویشتن بودم 

نشد جواب بگیرم سلام هایم را 

هر آنچه شیفته تر از پی شدن بودم 

چگونه شرح دهم عمق خستگی ها را ؟

اشاره ای کنم انگار کوهکن بودم” 

 

شاعر: محمدعلی بهمنی

 



نظرات شما عزیزان:

T
ساعت13:30---12 آبان 1395


سلام دوست با وفاااااا........


 

سلام عزیزم خوبی؟



سیدمرتضی قاضوی
ساعت9:17---10 آبان 1395

پیام به زبان محلی رو نتونستم بخونم!


 سلام آقا سید

خخخ... ببخشید منظورم بود حوصله نوشتن ندارم نمیدونم چرا ...

 



میثم
ساعت9:35---4 آبان 1395

سلام وب زیبایی داری
مطالب عالی هستن
موفق باشی


 

سلام 

ممنون بزرگوار



سیدمرتضی قاضوی
ساعت19:08---15 مهر 1395

و باز هم بهار که نمی نویسه..

 

---------------------------------------------------

مهر شده



tanha
ساعت21:23---6 مهر 1395

mamnoon babat nazar khasti bia tabadol link


 

سلام 

خواهش میکنم... 



جنوب
ساعت16:06---1 مهر 1395

من که اصلن دلم برا خودم تنگ نمیشه..

 


سلام عزیزم

خوشبحالت ....

ولی من خیلی دلم برا خودم تنگ شده و میشه ...

 



T
ساعت12:02---29 شهريور 1395


الهی... عزیزم نبینم تنهایی و دلتنگی تو ...

 


عزیزززی...



سیدمرتضی قاضوی
ساعت4:23---22 شهريور 1395

این نوشته : گاهی دلم برای خودم تنگ می شود

واقعا امروزا هر کی به خودش فک کنه این حس بهش دست میده..

واقعا گاهی دلم برای خودم تنگ میشود...


 

سلام آقا سید بزرگوار 

دقیقا ...



مجید خادم
ساعت17:14---20 شهريور 1395

سلام بهار عزیز

راستش از دغدغه‌ها و مشغله‌های روزمره که مانع می‌شن، بگذریم ...
... یه‌مدت قبل، متوجه شدم که سایتِ داخلی‌ای که تصاویرِ مورد استفاده در " روزگار ما " رو توش آپلود می‌کردم، فیلتر شده و خلاصه، نظامِ توأمانِ متنی - تصویری وبلاگ رو بهم ریخته! هنوز فرصت و انگیزه‌ای پیدا نکردم برای جبران این خسارت! ترجیح می‌دم اول، این خسارتِ ببار اومده رو جبران کنم و جادۀ " روزگار ما " رو ترمیم کنم و به وضعیت پایدارِ گذشته برگردونم ... و سپس، این مسیر رو ادامه بدم .

متشکرم از اظهار لطف و همراهیِ شما دوست مهربون و باصفا .

مؤفق باشی .


 

سلام جناب خادم بزرگوار

درسته میخواستم همینو بگم که چرا تصاویرو نمیتونم ببینم

لطفتون پایدار



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 20 شهريور 1395برچسب:,ساعت 16:14 توسط بهار|


آخرين مطالب
Design By : Pars Skin